divendres, 14 de maig del 2021

APARADORISME, ART DECORATIU I ESTÈTICA DE LA MARCA

Avui, els Ecomeals i The Grandma han parlat d'aparadorisme, dels seus elements, dels seus objectius i de la seva importància en la venda presencial.

L'aparadorisme és l'art decoratiu de compondre els productes i elements estètics (fons, disposició d'elements, colors, formes...) a l'aparador d'un establiment comercial amb la finalitat d'atraure l'atenció del consumidor en els productes exposats i transmetre una certa imatge de l'establiment. La persona que s'hi dedica professionalment és una aparadorista.

Els elements bàsics a tenir en compte a l'hora de dur a terme un projecte d'aparadorisme són el producte, la botiga, el client i la marca, creant a l'aparador una escenografia que proporcioni un ambient agradable al consumidor.

Una tendència actual en els aparadors és fer-los interactius. Així s'aconsegueix cridar més l'atenció dels vianants. Un exemple d'això va ser l'aparador de la botiga Levi's al Passeig de Gràcia amb Gran Via de Barcelona.

Descarregar CFGS Aparadorisme i disseny d'espais comercials


 Fer que el simple sigui complicat és habitual;
fer que el complicat sigui senzill,
increïblement senzill, és creativitat.

Charles Mingus

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada