dilluns, 14 de desembre del 2020

TWITTER, CREAR MARCA PERSONAL AMB 280 CARACTERS

Avui Els Brady i The Grandma han estat treballant amb Twitter aspectes com la Marca Personal i la Recerca de Feina.

Twitter és una bona eina per cercar feina activament o passiva, però cal no oblidar que és una xarxa social i per tant, tot allò que escrivim, compartim o opinem pot arribar a ser vist per milers o milions de persones.

Cuidar la teva marca personal és seleccionar uns elements que facin el teu compte més atractiu, però sobretot, és crear tuits amb continguts atractius, enllaços interessants i opinions constructives que ajudin a tenir una bona reputació en línia i a fugir de conflictes innecessaris i soroll que no aporta res ni porta enlloc.

Twitter és un servei de microblogging que permet als seus usuaris d'enviar i llegir missatges de text d'una llargada màxima de 280 caràcters anomenats tuits o piulades, excepte als comptes coreans, xinesos i japonesos, per mitjà del mateix web de Twitter, SMS, missatgeria instantània o bé d'aplicacions de tercers com Twidroid, Twitterrific, Tweetie, Facebook, Twinkle, Tweetboard o TweetDeck.

La seva seu és a San Francisco i té més de 35 oficines arreu del món.

Aquestes actualitzacions es mostren a la pàgina de perfil de l'usuari, i són també enviades immediatament a altres usuaris que han triat l'opció de rebre-les. L'usuari original pot restringir el seguiment d'aquests missatges només per part dels membres del seu cercle d'amics o permetre'n l'accés a tots els usuaris, que és l'opció per defecte.

Més informació: Twitter

Els usuaris poden rebre les actualitzacions de la pàgina de Twitter estant, mitjançant missatgeria instantània, SMS, RSS i correu electrònic. Es calcula que es publiquen uns 130 milions de piulades al dia.

Els orígens de Twitter es troben en una mena de sessió de pluja d'idees realitzada per membres de l'empresa de podcasts Odeo.

Jack Dorsey, que era estudiant de primer any a la Universitat de Nova York, va proposar la idea que una persona pogués utilitzar un servei d'SMS per comunicar-se amb un petit grup de persones. Inicialment, va ser un projecte d'investigació i desenvolupament de la companyia Obvious, LLC, una petita empresa emergent de San Francisco. El nom original del projecte era twttr, inspirat en Flickr.

En principi Twitter només era utilitzat com a eina de comunicació interna entre els treballadors de l'empresa, però, el 15 de juliol de 2006, se'n feu el llançament públic oficial. Aquest servei es va popularitzar ràpidament a causa de la concessió del South by Southwest Web Award del 2007 en la categoria de blogs.

El 2019, Twitter va redissenyar la interfície d'usuari una altra vegada. Aquest nou Twitter més recent es va desplegar de manera gradual.

L'any 2020, Twitter, va introduir una prova que permetia l'opció de poder realitzar històries com les de Snapchat i Instagram.

Descarrega Consells per a la Recerca de Feina amb Twitter


 La idea de Twitter va començar
amb la meva feina des dels 15 anys,
on els taxis o els camions de foc
transmetien on eren i què feien.

Jack Dorsey

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada