Durant la sessió d'avui han parlat de com una marca es pot desprestigiar o prestigiar, com promocionar-se mitjançant un personatge famós pot tenir pros i contres i com totes les xarxes socials tenen eines d'autoanàlisi.
La xarxa social analitzada avui ha estat YouTube, la xarxa audiovisual més important en l'actualitat, que té unes mètriques determinades que cal conèixer abans d'analitzar-les.
Les mètriques d'implicació de YouTube (visualitzacions, m'agrades, no m'agrades i subscripcions) reflecteixen quantes vegades s'ha interaccionat amb un vídeo o un canal. Aquestes mètriques poden ser un paràmetre important per mesurar la popularitat general del teu vídeo o canal.
Volem assegurar-nos que les teves mètriques siguin d'alta qualitat i que provinguin de persones i no de programes informàtics. Els nostres sistemes tarden una mica a determinar quins m'agrades, visualitzacions, subscripcions i no m'agrades són legítims.
Durant les primeres hores després que s'hagi publicat un vídeo, pot ser que les teves mètriques tardin a mostrar-se al sistema.
More information: Cyberclick
Un cop s'hagin comptat els esdeveniments d'implicació legítims, el recompte de les mètriques s'actualitzarà amb més freqüència. El moment en què aquests canvis tenen lloc varia en funció de la popularitat i l'audiència d'un vídeo o canal. Tingues en compte que constantment confirmem i ajustem els esdeveniments d'implicació.
En alguns vídeos i canals, pot semblar que el recompte de les mètriques estigui congelat o que no mostri les mètriques que esperes. Les mètriques es confirmen mitjançant algoritmes perquè els creadors de contingut, els anunciants i els espectadors puguin gaudir d'una experiència justa i positiva. Per verificar que les mètriques són precises, YouTube pot alentir, congelar o canviar el recompte de les mètriques i també descartar reproduccions de mala qualitat temporalment.
Fer ús de diversos dispositius per veure el mateix vídeo o reproduir el mateix vídeo en continu en diverses finestres o pestanyes són alguns exemples de reproduccions de baixa qualitat.
Si el teu vídeo s'utilitza com a anunci a YouTube, pot ser que considerem les visualitzacions de l'anunci com a visualitzacions del vídeo. Aquestes visualitzacions de publicitat de pagament es consideren visualitzacions perquè indiquen que un espectador ha interaccionat amb el vídeo.
1) Anuncis de vídeo TrueView in-stream. Les visualitzacions de publicitat de pagament es consideraran visualitzacions en els casos següents:
-Quan un usuari miri un anunci complet que duri entre 11 i 30 segons.
-Quan un usuari miri almenys 30 segons d'un anunci que duri més de mig minut.
-Quan un usuari interaccioni amb l'anunci.
2) Anuncis de vídeo TrueView discovery. Les visualitzacions de publicitat de pagament es consideraran visualitzacions quan un usuari faci clic a l'anunci i el vídeo comenci a reproduir-se.
Més informació: Business Insider
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada